SUPPORT & VIDAREUTVECKLING

Oavsett om det är Sigma som infört systemet, eller om du har till exempel Platina eller W3D3 sedan tidigare, är Care lösningen för support och vidareutveckling.

Vår strävan är att ert system hela tiden ska öka i värde i er verksamhet.

I Care från Content by Sigma ingår bland annat ↓ 

  • Flexibel omfattning, från stöd per timme när det behövs till att Sigma tar ett helhetsansvar.
  • Flexibla SLA-nivåer, upp till 24/7 i Sigmas egen Service Desk i Sverige.
  • Kvalificerad Service Management.
  • Stöd i hur ni använder systemet på bästa sätt.
  • Löser eventuella supportärenden.
  • Löser problem med systemet och uppgraderar till nya versioner.
  • Vidareutveckling av systemet.
  • Robusta ITIL-baserade ITSM processer.
  • Kan integreras med PM3.
  • Årliga inspirationsdagar där Sigma proaktivt visar på nya möjligheter att använda systemet eller ny teknik.